Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 2 december 2012

fredag - söndag

Har varit dålig på att berätta vad jag sysslat med om dagarna och fota det :) Men här kommer en bild från varje dag denna helg!

Fredag, Nika och jag hade myskväll. Vi gjorde en super god middag tillsammans, drack vin och kollade film
Lördag, lillajulgröt hos mamma och pappa. Mamma och jag for senare på julmarknad och så avslutades kvällen hos Nikas mamma med tre rätters middag! Var så mätt så jag sprack efteråt
Söndag, 1 advent och vi har haft löpardag. Vi var ett gäng på 12 personer som for en länk tillsammans och efteråt var det glögg, bastu och pepparkakor. Blev rekord länk för mig, 12 km!! Sedan födelsedagskaffe hos mamma och pappa då pappa fyller imorgon :)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar