Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 5 mars 2013

Formen

Riktigt nöjd med dagens gradu-saldo! Fått gjort massor med tråkigt "måste" jobb.. Kontrollerat språk, gått igenom massor med källhänvisningar och redigerat designen m.m.

Träningen är också något som jag känner att nu kan komma igång när jag har mera tid. Måste ju komma i form till halv Marathon i maj och förstås sommarkroppen skulle ju gärna få bli bättre än någonsin :) hittade dessa bilder från förra våren.. Hoppas se likadan ut i sommar!
S



3 kommentarer:

  1. var ska du springa halvmara?? :) jag ska också! Först i juli dock

    SvaraRadera
    Svar
    1. i Maj första helgen :D tror det är fjärde? blir i Hesa på Helsinki city run :) var ska du?! :D

      Radera
    2. spännande!! :) I juli på Jeppisdagarna blir det dags för mig ;)

      Radera