Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 17 april 2013

Present

Det närmar sig konfirmation, student och examensfester och jag vill tipsa/fundera kring presenterna:) det vanligaste är all denna porslin och alla dessa smycken.. Man har inga ideer eller så, jag vill inte säga gammalmodig, men kanske traditionell, att man köper det typiska:)

Själv föredrar jag lite mer speciella/genomtänkta men ändå klassiska att det ändå är något man kan ha resten av livet! Självklart handlar det också om VEM man köper till, hurudan personen är o.s.v. men jag tror detta, i.a.f. något, ändå är något som passar till de flesta.

Jag har lagt ihop några exempel, vissa mer klassiska än andra. En chasmere pläd, en Mulberry klassiska väska som alexa eller bayswater. En snygg klocka eller en scarf! Typ Mulberry eller Alexander Mqcueen:) en cool ring från Michal Kors eller Kartell bourgie lampan, som jag önskat mig i evigheter! Något annorlunda som det oranga passfodralet från Michael Kors! Varför inte ett par klassiska Rayban solglasögon? Här i aviator modellen. Hittade också ett grymt armband på netaporter från J.Crew i lite gult och vita stenar. Hermes armbandet i orange är sjukt fint och klassiskt, sjukt dyrt också men ack något för resten av livet att vårda och spara. Svensk tenn är ett märke jag gillar väldigt mycket. Båda ljusstakarna på bilden är mina favoriter, så fina och perfekta presenter till en som jag;) sist något jag tycker är den perfekta presenten, en nyckelring från Mulberry! Vill så gärna ha en sån själv, men kanske hellre i silver;)!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar