Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 29 juni 2011

kvällen


Har solat hela dagen :D Hörde efteråt att det var varning för högsta uv-strålningen på 15 år idag.. ups! Tur jag har smörjt mig med solkräm! Har också hunnit en vända till stranden och väntat på en beachvolleyboll plan :) fick ingen så vi for hem :D Är fullt upp på planerna hela sommaren.. man får åka dit tidigt för att få en..

Nu skall jag se en film och fundera på morgondagen! Har bekantat mig med Karismas märken under kvällen.. Försökt kolla genom märkenas hemsidor med kläder m.m för att få ett humm om vad som finns. GUD så mycket fint! Blir nästan rädd att jag inte kommer kunna gå tomhänt därifrån.. :/
S

2 kommentarer:

  1. Jassåå de säljer Noolankläder på karisma också. I sommar har de fått in riktigt klassiska och fina klänningar:)

    SvaraRadera
  2. jo å det fanns no fler märken än domdär på karisma! jumperfabriken till exempel :D riktigt mysiga tröjor!

    SvaraRadera