Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 13 juni 2011

regn


Älva och jag vaknade med ett ryck imorse.. Det knackade på dörren så hon flög upp och jag med :D Fick ett pakeeet :D Visar sen! Nå iaf behövde Älva ut.. och det var ööösregn ute! Jag vet att Älva hatar att bli blöt så att gå ut i regn var inte något hon ville.. men ut måste hon så jag tog med henne och som jag trott strejkade hon i dörren när hon såg det regnade :D hihi! Tog ändå med henne ut och guuud så det regnade! Öste ner!?! Har himlen ett stort hål eller något där det nu läcker ut mängder av vatten?! Helt blöta när vi kom in och dumma jag glömde ju ta ett paraply.. söta Älva ligger nu och är sur och blöt:P Men att kissa inne fanns inte som ett alternativ snälla Älva:P
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar