Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 7 juli 2011

H&M trend höst 2011

Gillar H&M trends plagg.. men hittar dem aldrig! Vet att de finns i flera H&M butiker i Stockholm (säkert också andra ställen i Sverige) men hur ofta är jag där?! På deras hemsida har jag läst att de kan finnas men tar slut typ direkt! Så där har jag heller aldrig hunnit få tag på något.. När jag åker till Stockholm, någongång, skall jag ha ett H&M trend PLAGG! Synd att de inte finnas i lite fler butiker.. typ Helsingfors? allra helst Vasa men den drömmen får jag väl nog glömma :P




http://www.weareyouneak.com/2011/05/16/hm-trend-lookbook-autum-2011/
S

4 kommentarer:

  1. H&M trend finns nog i helsingfors ;)

    SvaraRadera
  2. Jag köper alltid mina Trendplagg i Helsingfors!

    SvaraRadera
  3. Nääää, int tar de slut genast, finns nog en hel del kvar i butikerna alltid :)

    SvaraRadera
  4. okej! BRA att veta :D har de en skild avdelning med dem eller hänger de bara lite här och där?

    SvaraRadera