Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 23 juli 2011

Karisma

Tänkte berätta lite om hur det känns du efter snart en månad på mitt nya jobb :)

Trivs riktigt bra och har super trevliga kollegor vilket underlättar vilket jobb man än har :) Roligt att få jobba med kläder och jag älskar! Och super roligt när man kan hjälpa andra hitta något dom känner sig riktigt fina i:) Ännu svårt med finskan, går bara bättre och bättre / känner mig säkrare och säkrare :) men ännu finns det nog ord och uttryck jag inte lärt mig.. vilket är jobbigt eftersom jag vill kunna småprata och vara 100 procent hjälpsam till alla kunder.. Men lär mig väl snart, lärde ju mig allt på eftis till sist :D Kommer nu bli lite mindre på Karisma från augusti eftersom jag har kanslijobb på Åbo Akademi augusti och september men någon dag skulle jag nog hoppa in. Sedan från oktober vill jag nog igen börja jobba 2 dagar i veckan på Karisma :)

Bilder från Karisma!





S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar