Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 19 augusti 2011

kallt men soligt




Slutade tidigt idag :) Riktigt skönt. Men måste bara säga, vilket härligt gäng jag jobbar med! Känner vekligen att här skulle jag kunna jobba efter att jag studerat klart, detta är ett gäng och en arbetsplats jag skulle längta efter att få komma till jobbet med. Älskar kläder och mode, och skulle jag få välja och skulle det finnas en karriär för det här i Vasa skulle jag självklart ta den, men detta gäng och denna arbetsplats är för härlig. Verkligen härlig.

For till Grönvik efteråt för att hämta Älva
S

2 kommentarer:

  1. Kiva att du trivs på min gamla stol ;) de e nog fina människor som jobbar där! Ska komma upp å hälsa på genast när ja börjar på 4:e våningen :)

    SvaraRadera
  2. riktigt :D JA du måst kom upp å luncha å ta en kaffe me oss :D

    SvaraRadera