Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 23 augusti 2011

trött och lycklig

Är trött och lycklig efter dagens projekt :D Så otroligt roligt! Älskar!! Fick även lite förslag på fortsatt medverkan!! IIK! Åh så kul om jag skulle få medverka mer och få jobba med mode mer än vad jag gör nu :) lycklig tjej89 :) Hoppas få lite behinde the scenes bilder imorgon så får ni se liite vad vi pysslat med! resultatet kommer på torsdag :D Nu förtjänar jag lite vila och lite vänner på tv :)



Här är det fina halsbandet jag köpte från westyle igår på minglet :) Så fint! Imorgon åker det på tror jag bestämt ;)
S

2 kommentarer:

  1. tack! var osäker i början men efter att haft på det nu en dag och fått massor av komplimanger och frågor varifrån det är börjar jag känna mig säkrare :P

    SvaraRadera