Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 16 juli 2012

håll sommaren i liv genom dina kläder

Fråga: Hej Simone! Gillar verkligen din blogg jättemycket :) Tänkte fråga om inte du skulle kunna tipsa om hur man liksom somrar till outfiten nu när det är så himla regnigt och kallt. Jag vill inte gå runt och vara höstig redan, men det är så kallt så man måste ju ha långärmade tröjor till exempel. Trevlig helg!

Absolut! Här kommer ett litet inlägg med lite inspiration för somriga klädesplagg :) Jag tycker att redan med att använda ljusa kläder så blir det somrigare :)

Ljusa tröjor, kavajer och byxor! Färggrannt är ett annat val som gör att outfiten blir lite somrigare :) Färgranna toppar och tröjor! Randigt och blommigt (blått och vitt randigt väldigt typiskt vår/sommar) är även saker att satsa på för att få lite somrig känsla på kläderna! Med att välja kläder enligt färg och mönster kan tröjan vara långärmad eller byxorna långa när det nu inte verkar vilja bli en ordentlig hetta i Finland så att man bara genom shorts och toppar kan somra till outfiten :)

Hoppas detta nu svarade på frågan och inspirerade att fortsätta hålla sommaren i liv genom era kläder :) Själv har jag framme kläderna på detta vis så när jag vaknar ser jag fina somriga kläder och blir glad och det är roligare att klä sig!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar