Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 24 juli 2012

måsten till hösten


Har nu i några veckor börjat fundera på vilka basplagg jag vill ha till hösten! Har länge längtat efter den stickade tröjan Elin Kling hade förra vintern och anser den perfekt i modell.. tyvärr kostar den 240 euro och jag hittar ingen liknande modell någonstans så fina mamma erbjöd sig sticka en till mig! :D Perfekt!!

Skor har jag haft riktigt svårt med.. är som sagt inte en sko-flicka utan mer en väsk-flicka och har riktigt svårt med hurudana skor jag vill ha och hurudana det skall vara i höst/vinter! Har kollat runt i massa modetidningar och nu hittat de perfekta enligt mig :) enkla, svarta, läder och liten klack! Kommer också använda mina två från förra året, mina kilklack svarta läder skor och mina platta svarta läder ankelhöga skor. Blir perfekt med dessa tre i vinter! Dessa från bianco (normalpris 115 och nu på rea för 59,95!)

 Byxorna från Malene Birger är jag ännu på jakt efter! På Karisma skall vi få in dessa men i beige.. får se då jag ser dem om den färgen är bättre eller om jag får fortsätta försöka få tag i dessa :)

Jackan för vintern skall vara en bred, längden just över rumpan och i ett gosigt material som är burrigt och mjukt :)typ som denna från topshop (kanske inte vit). Den perfekta söker jag ännu!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar