Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 5 september 2009

fredagen!

hann allri ti bloggen nå igår fö he va sjukt bråttom hela tiden ;) såklart :D

men igår va e ju jobb fram ti kl 9:) då for jag å hämta jenkki å for ti bibban fö vi tänkt vi sko få låna dihe hankens kursböcker nu nångång så vi sko få sätt i gång å få di läst men såklart va bibban stängd å öppna först kl 10!! fu*k
vi kona int vänt fö kl 10 sko vi träff nå gulisar som sko betal gulisintagningen.. så he va no bara ti far ti skolan då, ät nå smått å träff gulisan. va också å hämta min vip inbjudan å så träffa vi nå andra tutorer å då börja vi planer lördagen!:D berättar mer sen :P

sedan tibak ti jobbe å så va ja där ti kl 17:) hem fort å så hopp i duschen å lag mej klart fö älskling och jag sko fir vår 3 års dag!!

vi fixa oss å gick iväg ti amarillo, påvägen tyckt nika vi sko sväng in ti en smyckes affär å ja sko få välj en present! va ja än vila ha! SÅ gullit<3

sedan ti amarillo där nika bjöd på super god mat, vi blev båda så mätt så vi hamna å skipp drinken vi planera stann på efteråt å iställe gå hem å kryp i säng å gos å ta en drink där då vi hadd vila lite:P han fick en present av mej å då vi kom hem :P sedan blev e film som jag såklart somna till! så va den dagen slut å ida morgon känner jag mej pigg och glad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar