Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 27 september 2009

hese-mat med vänner

ligger i sängen å vaknar sakta men säkert till liv:) nika väckt mej halv 11 å sko ha skjuts ti smedsby:P han sko på nå brankka tävlingar till toby å mådd själv int tillräcklit bra för att kuna kör så då fick jag ställ upp! for efter lite hese mat efteråt å nu ligger ja i sängen med datorn i famnen,hese-mat brevi mej å vänner på skärmen! super skönt!

kom hem kl 5 igår! hadd SUPER kul! dansa å tala me massor me folk! va super kul att träff massor me kompisar som ja int tala me på läng så ja hadd trevlit. före va vi ju på rosso på midda å he va riktit trevlit. känns på nå vis skönt att man böri känn sig så vuxen att man sitt på en resaturang me vänner å ett glas vin, ät god mat å bara tal! sedan gå tisammans iväg ti vårt kära ollis å där träff mer kompisar å kona fortsätt kvällen vi ett bord me en öl å tal. älskar dehe livet!

int som då man va mindre å int ens ännu fyllt 18 (elä just då man fyllt) då man festa som en tok å bara fjanta sig å skämd ut sig å int kona drick me måtta! nog festar jag myki nu å men ja vet hu myki ja tål å ja kan drick passlit å uppför mej å far ut bara för att umgås me kompisar! förr sko man flört å he va massa me dede singel livet, nu då man har pojkvän sedan läng å di flesta av ens kompisar har pojkvän så ere som att man kan koncentrer sig på att bara ha en trevli kväll me kompisarna! myki bättre så måst ja säg. trivs me dehe:)

jag på rosso:)

min vän jenny å hennes pojkvän jalle

robbe å födelsedagsbarne chotta

nylle (chottas pojkvän) å nika (si hans min:P)

å så födelsedagsbarne chotta! grattis vännen på 20 årsdagen! hadd en super kväll:P halvvägs ti 40 nudå;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar