Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 18 september 2009

toppen!

hann in skriv så myki igår:) nika å jag hadd komi fram ti att igår va enda dan han å jag hinner va me varann på hela veckan! helt sjukt va vi båda e upptagna!

månda-nika brankka
tisda-nika brankka
onsda-jag gulis sitz
torsda-tillsammans
freda-jag kvällskurs
lörda-jag åbo
sönda-jag åbo

å på dagarna har vi båda skola å jobb! förutom heljen men då e ja ju bort tills sönda kväll:P så igår hadd vi en riktigt lugn å skön kväll! men dan börja riktit spännand!

vi ringd på en lägenhet som vi hadd blivi tipsa om som våra nå kompisar bott i! sjuuukt fin lägenhet. di vila vi sko kom å si på han direkt kl 10 å så sko nå andra kom kl 11 å si så vi hadd bråttom ti bestäm oss, vi sa opp gamla lägenheten å tog dende nya!! enda dåliga va att vi hamnar betal hyra på två ställen under oktober eftersom vi sa opp vår gamla lägenhet för sent..:/ men hoppas he fixar sig!

nåja lägenheten.. sjuukt fin! större än den vi bor i nu, han har diskmaskin å bastu, han har å kamin å e helt nyrenovera å grymt fin stil över hela lägenheten! han e på fjärde våningen vilket e högst upp i dede huse, han har ingen hiss utan hela huse e lite gammaldags men vi får väl lite motion då! lite jobbit bara under själva flytten!

så från å me oktober ska vi böri flytta! ska vis foton på våran lägenhet sedan i början av oktober då vi fått dit grejerna:)

freda ida å ja har just komi ur jobbe! sak tibak dit ti kl 12 å va ti 17 å så 17 böri kvällskursen å slutar 20.30! låång dag:)

imoron bitti bär det av till åbo! kl 06.22 åker tåge! ska fösök få gjort lite arbeten inför nästa vecka å så ska ja böri si serien true blood! alla säger han e grym! måst si om he stämmer:P


bild från gulisintagningen! (känns som ja har så otrolit myki roligt program nu att ja bara njuter av studielivet! fast e blir lite bråttom ibland så e man bara ung en gång! så njut!)

S

1 kommentar:

  1. Va roligt me en ny lägenhet! Du måst berätta mera sen var osv, å så måst vi ju få koma å hälsa på! Tupareeee :D

    SvaraRadera