Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 21 mars 2012

kalender


Typiskt mig, köpte ny kalender inför 2012! var helt säker på att det var just den jag ville ha (en sådan så varje sida är en dag..) hittade perfekt storlek och pärm i svart läder. perfekt enligt mig! Och mina vänner frågade om jag var säker att jag inte ville ha en kalender med hela veckan på ett uppslag, nej sa jag! och nu är det precis vad jag vill ha.. stör mig på att inte ha en överblick över hela veckan när jag öppnar kalendern.. :p

hittade denna på filofax.se, uuursnygg!
S

4 kommentarer:

  1. Nu måst jag bara säg:
    Vad va de jag sa! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha :D ja ja vet.. jäklar! stopp mej nästa gång du vet ja gör nå ja kommer ångra :D

      Radera
  2. Jaa, jag måste också få säga, vad va de jag sa :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha :D jäklar.. får nog börja lyssna på vännerna mer :D

      Radera