Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 26 mars 2012

storstädningen 2012 har börjat!


Ny bokhylla blev det igår! Den ena vita hade vi från förr men så var det en svart dubbel som var den andra och detta har stört mig.. passade inte tyckte jag så nu blev det en till vit! Pallen flyttades dit och tavlan ner på pallen :) i hyllan är det även städat! Mapparna borde jag ännu gå igenom och reda upp men det får bli en annan dag då jag skaffat mellanblad och någon mapp till! :)

Ny matta köpte vi igår :D har länge funderat på denna men då den varit så dyr har jag inte köpt den.. Snyggt blev det iaf och nöjd är jag :D Tog bort den röda lampan ur fönstret och flyttade dit en gammal vit iställe :) vill ha så lite färg som möjligt nu märker ni :)

Vid datahörnan så tog jag bort allt skräp och ramar vi haft i hyllan och flyttade istället alla böcker dit! Mycket snyggare :D

Har ännu garderoben, vinden, badrummet,sovrummet och köket kvar så detta kommer ta några dagar.. är inte säker om jag ännu orkar något mer ikväll.. kanske rensa ur byrån med alla underkläder,strumpor och träningskläder!
S

2 kommentarer:

  1. Ääh, så härligt att få saker utröjda och städade! Borde själv ta tag i klädrummet och källaren. Hinner bara aldrig så långt....

    SvaraRadera
    Svar
    1. måste nog säga, Fyfan så skönt det var att städa! Har ju ännu massor kvar men det jag fått gjort.. kändes så grymt bra! Måste fortsätta imorgon så jag får må ännu bättre :D

      Radera