Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 8 maj 2012

nytt kök

Idag är jag i Grönvik för att sköta Plexus :) Solen skiner så blir säkert mycket utomhus men har också skolarbete att fixa! Ikväll åker jag och hämtar allt som lämnat på mitt loppisbord för nu har redan en vecka gått.. gud så fort det gick! Hoppas jag fått sålt något :) och så ikväll, ISHOCKEY!

Mamma och Pappa har ju renoverat köket och nu är allt klart! Blev så jäkla fint! Enkelt, stilrent och i vitt, svart och grått :) så som mamma vill ha det :)
S

2 kommentarer:

  1. Har sett köket ikväll och det var verkligen
    jättesnyggt.
    Vilken fin Chanelväska du hade köpt. Hade gärna haft en likadan.
    Kram Maj-Len

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :D jo köket blev riktigt bra, mamma är super nöjd :) och chanelväskan är nog ett av mina bättre köp jag gjort! :D

      Radera