Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 29 maj 2012

posture

Måste visa denna underbara väst som gör att man får bra hållning! Har själv världens sämsta hållning och jag vet inte hur många gånger mamma och pappa sagt "sträck på dig Simone!".. Nu har jag denna så nu skall här fås bra hållning! Kostar inte mycket (39,90€) och är super tunn och liten så funkar att ha under tröjan och inte synas! Super! :D Passar också till sportande och till de gravida/mammor som har det tungt framtill ;) Finns sedan också en till modell som är lite "stadigare" till dem som är stillasittande typ på jobbet och behöver ha något som stöder upp kroppen och hållningen :) ÄLSKAR! (finns också i svart)
Länk till deras hemsida
S

10 kommentarer:

  1. Verkar ju vara helt super! Jag måste också testa, går och sitter som Ringaren i Notre Dame! Tack för tipset! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. samma här :D så detta behövdes verkligen för mig :D

      Radera
  2. Hej Simone. Jag är en lite äldre kvinna (44 år) som ivrigt följer med och läser din blogg. Jag undrar nu vad du som modemedveten och modekunnig har för åsikt om kvinnors underkläder. Vad ska vi kvinnor t.ex. ha för trosor nu sommartid och tycker du att det finns åldersnivåer? Ska vissa ålderskategorier ha en viss typ av underkläder?

    SvaraRadera
  3. oj en sån har jag kollat på, måste verkligen göra något åt min hållning. Fick du den direkt i postluckan? och förbättrar den hållningen bara när man har den eller ändrar ryggen sig om man använder den ofta?
    /I

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är jag osäker på, tror det mer handlar om att ifall man använder den ofta så börjar man av sig själv sträcka på sig eftersom man vänjer sig och med att ha axlarna mer bakåt :) handlar ju egentligen om att man själv skulle kunna ha sådan hållning men man sträcker inte på sig och med denna får kroppen vänja sig med att ha axarna bakåt och direkt känner man hur man lyfterp å huvudet och sträcker på ryggen också :)

      Radera
  4. Herre gud vad smart! Måste genast införskaffas till jobbet!

    SvaraRadera
  5. länken funkar inte..?

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://www.postures.fi/sv/ här är den :D synd att jag inte upptäckt det tidigare.. tack för att du sa till! :)

      Radera