Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 7 augusti 2012

pedant?

Imorse innan jobbet var jag och köpte mappar, ikväll har jag suttit och gått igenom alla mina papper från mina 4 år på universitet.. allt har mappats och gåtts igenom. Mellanblad för varje kurs jag gått och kurserna indelade i mapp för grundkurs, ämnes, fördjupade, långt biämne, kort biämne och extra kurser. Älvas mapp, intyg mapp, kandimapp och gradumapp.. Nika tycker jag är pedant, jag tycker det är sunt förnuft! :D ordning och reda skall det vara
S

2 kommentarer:

  1. Jag brukar också mappa in mina papper i liknande stil :) Men först samlar jag på mig alla papper i en hög och så får de ligga där i en evighet innan jag har tid att sortera dem i rätt mapp ;) men jo, ordning och reda ska det nog va :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jess! Så skönt att ha det städat och med ordning, känns som om hela livet plötsligt känns mindre stressigt :)

      Radera