Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 17 september 2012

hår

Mitt hår är otroligt tunt.. Något som alltid irriterat mig och gjort att jag inte gillat mitt hår. Har lärt mig hur jag måste göra för att få mitt hår fint, och en viktig sak är det rätta schampot och balsam! Hatar de som gör att mitt hår känns smutsigt även efteråt, som om man inte skulle ha sköljt det bra (fast man gjort det) och som gör att håret känns smutsigt direkt nästa dag! Provade ett nytt för en tid sedan (trésemmes split hair repear) som verkligen inte fungerade i mitt hår! Har nu varit i Grönvik och provade mamma schampo och balsam, så härligt! Var idag och köpte det till mig också :)
S

4 kommentarer:

  1. hjälper det bra mot tunt och frissigt hår? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kändes super mjukt och skönt efteråt :) har frissigt och nog var det ännu frissigt efteråt men nog mindre :D ger kanske inte så mycket volym men håret kändes så friskt och skönt att jag absolut rekommenderar :D

      Radera
  2. Stämmer det verkligen? Ditt hår ser alltid så tjockt och friskt ut.
    G

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo :) tyvärr stämmer det.. Min högsta önskan är att ha tjockt och fint hår :) mina barn hoppas jag får Nikas hår (tjockt) och inte mitt.. :) Men tack och super att det alltid sett tjockt och friskt ut :) gör mitt bästa! :D

      Radera