Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 24 september 2012

köra bil

Var iväg till minimani idag efter bibban för att handla och var påväg att parkera när en bil backade på mig.. Var ganska enkelt "fall" och klart att han gjort fel som backade på mig men inte enligt han. Han var arg och sa han vägrade betala och for. Som tur kom två snälla vittnen till mig och sa de kunde styrka vad som hänt och gav sina telefon-nummer till mig. Var glad över att det finns såna fina människor som kommer och hjälper som vittnen men även ledsen över hurudana människor det finns som backar på en och vägrar betala.. Polisanmälde självklart saken så nu är det bara att vänta :)
Bilden har inget med olyckan att göra
S

3 kommentarer:

  1. Synd, att det finns så fräcka mänskor.
    Hoppas 'gentelmannen' får betala extra
    för psykiskt lidande.
    G

    SvaraRadera