Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 31 oktober 2012

Vila bloggerday 8.11!

Även detta år har jag blivit tillfrågad att delta i Vila bloggerday! Nu kör vi och jag tror det kommer vara lika lyckat som förra året! Styling under dagen och VIP till kvällen med skumppa och program! :D

På dagen är vi i år 2 bloggare som kommer finnas i butiken (jag är där kl 14-19) och styla de kunder som vill och sedan får även kunderna möjlighet att bli fotade i nya outfiten och komma upp på Vilas facebook sida! Super kul idé!! Finns även möjlighet att delta i ett lotteri med grymma vinster :) hela höstens kollektion är även -15 % och de 30 första kunderna får en present :D


Sedan till kvällen ordnas det VIP kväll med begränsat antal platser, jag har fått möjlighet att bjuda in 35 av mina läsare så ANMÄL ER NU till mig :) 35 första, mejla mig på simone.haggdahl@gmail.com :) VIP kvällen är mellan kl.19-21 och alla produkter är på -20 %! Mera lotteri, musik, skumppa och annat mysigt program :) Kommer bli super så ANMÄL er nu snabbt för- och efternamn så lägger jag er på listan!

Den andra bloggaren som kommer finnas på plats är:
http://annashtina.blogspot.fi/  

FICK FLER PLATSER ATT DELA UT SÅ SKYNDA OCH ANMÄL ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar