Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 16 augusti 2010

KÖPT

idag ha jag å mamma vari å kolla på en transportbur till lilla Älva, hon behöver något att fara hem i från Sverige till mej:) även något att ha henne i ibilen och när hon är hos mamma så hon alltid har SIN plats. e viktigt för en hund att känna sig trygg och ha sin egna plats att kunna gå till där ingen får störa!

så idag hitta vi denna fina "katt"bur:P e väl egentligen fö katter men sto ingenstans ;) å så e ju min Älva lika liten som en katt :D haha! perfekt! å gulli :) hoppas hon gillar den, man kan ta bort gallret å ha det som en öppning bara också!

det närmar sig, massor att fixa nu snabbt innan jag åker till Grekland fö under tiden ja e borta kommer lilla Älva in i min värld! LÄNGTAR!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar