Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 8 augusti 2010

nu for min älskling

va just ner å sa hejdå ti min älskling.. nu for han iväg ti Cypern me kompisarna sina! så nu får ja fösök ha fullt upp om dagarna fö att int hinn stann upp å böri sakn han allt fö myki.. (no fö ja ändå kommer sakn han sjuukt myki)

ha haft en riktit mysig dag tisammans! vi kommer ha vari ila i 4 år nu under denhe tiden då han å jag båda e bort å reser så vi sa vi sko fir e efter allt ståhej! e ju villavslutning då ja kommer hem så vi tar e heljen efter he sa vi :) så vi får i lung å ro fira våra fina år tisammans<3

idag ha ja å klippt nika :) han vila få sig klippt innan han sko bort så va bara å ta fram saxen :D blev ganska bra tyckt jag själv :D ( han hadd lika lång hår över hela huve före så tog no bort ganska myki på sidona:P)

S

kommer sakna dej älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar