Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 30 november 2011

the girl with the dragon tattoo


Mycket om H&M nu men snart släpper H&M's collection som är designad av Trish Summerville och inspirerad av "the gril with the dragon tattoo". 14 December kommer den att släppas online så då kommer iaf jag sitta och vänta på att klicka hem någonting :D Så otroligt mycket fint! Gillar de mörka hängiga tröjorna och t-skjotorna. Byxorna på bilden längst till vänster är ursnygga och dom skulle jag gärna äga! Kommer ni klicka hem någonting?
S

Bild från damernasvarld.se

5 kommentarer:

  1. Ja! :D jag kommer säkert att klicka hem något :) Tror du att kläderna i den här kollektionen är dyrare än vanliga h&m-kläder?

    SvaraRadera
  2. Det där plagget på den blonde tjejen i mitten ser intressant ut :)

    SvaraRadera
  3. tror de kommer vara lite dyrare än vanliga eftersom det är en känd designer som står bakom dem! Men inge versace+h&m priser tror jag:)

    mm! :D det är Trish som är den blonda i mitten :D

    SvaraRadera
  4. Jag tycker stylingen är bra. Men de enskilda plaggen är inte så extra. Man måste köpa hela outfiten för att det skall vara snyggt, liksom. Eller har jag fel?

    SvaraRadera
  5. tja, beror på vilken stil man söker :) Jag tycker nog man bra kan ha en snygg vit/svart polo men vilka par byxor som helst ur collectionen :) Läderjackorna är ursnygga ifall man behöver en ny sådan och de lösa tröjorna går hur bra som helst med ett par jeans man redan har, lite slarvigt innanför bara så är du ursnygg;)

    man måste köpa hela outfiten om man vill ha lisbeth salander känsla :D det håller jag med om!

    SvaraRadera