Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 6 november 2011

Noel Wilhelm

Var ett super fint dop! Finast var nog när Noels Fammo (min Moster) sjöng så otroligt vackert till Simon och Caroline om deras fina son:) Efteråt blev det kaka och kaffe. Blev så otroligt mätt eftersom det fanns så mycket gott att jag knappt åt något senare på min och Jennys fest (mer om den senare)! Super söta Noel var så lugn och snäll under dopet. Låg snällt i Mammas famn och kollade på människorna :)

Min kusin Simon, Caroline och Noel

dop

vi lovar vara duktiga faddrar :)

lite vatten på huvudet

Familjen (Thilde (Noels storasyster) fattas)

Noels familj med mommo,moffa,fammo och faffa

Simon och Carolines syskon (Noels faster och moster med pojkvänner)

Så god mat!

Noels fina tårta

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar