Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 13 november 2011

tillbak



Igår hade jag otroligt fullspäckad dag. Jobbade 14 timmar räknade jag ut:) Först karisma till kl 16 och så snabbt hem och bara byta om till finkläder och så iväg till halv 5 på justus årsfest. 20 år blev dom och jag skulle agera fotograf under hela festen! jobbade till kl 00.30 så hann verkligen inte blogga. var helt slut när jag kom hem och somnade direkt :) Tog 300 bilder under kvällen så har MASSOR att redigera och fixa fina nu innan Cea vill ha dem:)

Tänkte visa hur jag var klädd :) finklädd med kameraväskan i högsta hugg :D
S

2 kommentarer:

  1. Oj så fin outfit, varifrån är klännigen o pälsen? :)

    SvaraRadera
  2. tacktack :D båda är gamla! minns inte riktigt men tror pälsen är från vero moda och klänningen från asos.com :)

    SvaraRadera