Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 20 juni 2010

fölåt


ha vari suuper dåli på å blogg ida! men ja ha fösöka! å he e väl tanken som räknas ;) men näte på villan ti min telefon va så otroooligt slött att ja int orka vänt att min sida sko laddas klart.. å om ja int vänta hacka allt å jaa..

men ida så for vi ut redan kl 9.30 ti villan, sovd ju i grönvik så fick frukost där å hadd fått sov i egen säng (int så super bra fö vakna hela natten av magknip) på villan va vi mamma,pappa,janine,koffe å jag. sedan kl 14 for mamma å pappa hem å nika å patte kom iställe å vi fortsatt me verandan! då nika å patte kom for musiken på å ölen kom fram å tillåme solen:D så då blev e bara kul :D nika hadd å me pizza så lite mat innan vi återgick ti arbete:D forsätter imoron janine,koffe å nika tills ja kommer från jobbe:)

for hem först kl 19 ikväll så nu e ja no heelt slut! ska gå å sov nuredan tror ja bara fö att ork me en heldag imoron å :) men stoort tack ti killana som fixa min veranda idag! pappa,nika,koffe å patte:)

lovar va gottgöra er me bloggandet imoron ;)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar