Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 13 juni 2010

inspiration till min villa

ha vari i grönvik me nika idag å planerat min villa! fick en villa i höstas å nu i sommar ska ja få inred lite (myki e no redan där) å så ska vi bygg en veranda dit nu snabbt innan midsommar!:S så pappa,nika å janine planera verandan å ja satt å drömd mej bort ti inredning:) ska bli ljust, grönt, somrigt, myki lyktor i olika storlekar och värmeljus, he ska va lätt å me fina speglar (fundera på denhe silver spegeln ja har hemma hos oss), he ska bli modernt å mysit me myki kuddar å filtar. att få kryp ner i en stol eller i soffan me en filt runt sig å eld i spisen å en bok i famnen då he böri bli lite kallt elä om he sko regn en kväll där:) hu mysit som helst! måst bara få mamma ti ikea nu så ja får skick me en shoppinglista! :D
S





www.ikea.se

5 kommentarer:

  1. lyx me pappa betalar.

    SvaraRadera
  2. vill bara svar på denhe kommentaren om att pappa betalar? för det första vet ja int om ja alls skrev där att ja fått villan av min pappa? sa allri varifrån ja fått den? tänk om ja ha ärvt den å nån nära just ha dött? fö de andra vet ni no alla vi dehe lage att jag jobbar ihjäl mig så för att jag shoppar myki så betyder int he ja e bortskämd? he betyder jag arbetar fö att kunna unna mej saker!

    SvaraRadera
  3. Den som skrev de e säkert bara avundsjuk!!! :)

    SvaraRadera