Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 6 juni 2010

kom igen vasa

e så mätt att mina knappar på skjortan snart spricker.. ha haft en riktigt skön dag me familjen på RAX! glass i stor lass blev e fö vissa:P efteråt gick janine å jag in ti gina tricot å jag hitta en MAGVÄSKA! fan va coolt!

så nu vasa tar vi oss i kragen å vågar bära magväska:D tänk nu va praktiskt på krogen. ingen jäkla handväska att bär på å släp på å håll reda på som vi ALLA e irritera på :D å SNYGG e han ju! elä hur?! :D







jag idag - magväskan.. men visst blev e snyggt me min nya magväska?!

S

2 kommentarer:

  1. Alltså jag tänkte precis samma sak, jävlit praktisk på krogen! Har spanat in den där magväskan men den bruna, ska nog skaffa en sån bara jag kommer hem till Stockholm från London :)

    SvaraRadera