Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 9 juni 2010

wärtsilä

idag ha ja vari på rundtur ti HRM-avdelningen och blivi presentera å fått si å hör va di gör där:) e ju avdelningen som e närmast där ja e å e en riktit bra match me va ja blir å vill bli:) tycker he sko va super roligt ti få test va där å, kan no händ ja får hjälp dom där också i juli då vi har lite där jag e:)

jag e på HRD avdelningen vilket e human resource development. där har vi hand om skolningar di ordnar för wärtsiläs personal:) å vad JAG gör e att jag har hand om vissa skolningar. registrerar kurserna, tar emot anmälningar, planerar skolningen, skaffar föreläsare och utrymmen, bekräftar anmälningar, hjälper till å förbered skolningen och de material som behövs ti deltagarna, ringer runt å kollar så allt e okej å så far å öppnar själva kursen första dagen å ibland sitter med på kursen å lyssnar. hjälper föreläsaren å far ofta dit före skolningen börjar fö att si att allt e på plats:) sedan hälsar alla välkomna, presenterar föreläsaren och sedan efteråt fixar undan å hjälper föreläsaren komma hem:) intressant? TYCKER JAG! får fixa å ha allt på koll :D riktit va ja sko vila håll på me! sko SÅ gärna fortsätt där i höst medan ja studerar.. :(

på HRM sidan sko ja vila syssla me personalfrågor och administration:) åååh va ja trivs:)

idag ha ja haft massor ti gör fö imoron börjar min första kurs som jag förberett. så imoron ska ja far å öppna den å va me på den torsda-freda:)

å vilket språkbad ja e på! finska,svenska å engelska varje dag:D IIIK!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar