Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 7 juni 2010

tankar..

sitter å slö surfar, kollar tv, kollar kalenderna, funderar på va som ska göras på jobbet å planerar morgondagen som e fullspäckad!

jobbet först kl 8.00 på en kurs, sedan då ja slutar ska ja ti vasa day spa kl 15 å fix naglarna (kom nån spicka första dagen som di lova fixa gratis åt mej) sedan träff fia å kolla efter en present ti min vän lina som BTW FYLLER IDAG! grattis vännen <3 å sedan gymmet på möjligtvis 2 pass eftersom ja nu tänkt plock fram chips å dipp å frossa då ja e ensam hem :D

såg förresten en som va ut å gick me en chihuahua då ja körd hem, blev förälskad igen i di.. innan pomeranian va chihuahua min stora kärlek å ja tror ja allri riktit komi över den.. nåja! måst spara nu för en hund! vilken de då blir få va en senare fråga:D e så synd då så många har nå emot chihuahua.. vill ju int alla ska tyck min hund sir ut som en råtta?!
S




http://ikapika.files.wordpress.com/2009/03/chihuahua121.jpg

2 kommentarer:

  1. Om DU vill ha en chihuahua så tycker jag du ska skit fullständigt i va alla andra tycker! :)

    SvaraRadera