Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 9 december 2010

död

Har varit så dålig idag, ont i halsen och ont i magen.. Bra legat på soffan! Såna här dagar när jag inte gör något, inte är ute och kommer igång blir jag riktigt nere.. Allt känns dåligt och man blir deppig.. Har inget kul på gång känns det som.. skulle borda läsa mig in på mitt ämne till Kandin men orkar inte! Har ingen motivation! Vill bara ligga nu just.. Hoppas jag blir på bättre humör imorgon när jag skall träffa tjejerna på en kaffe! Först jobba.. sedan kaffe, julfest och tillsist idol final :) lite roligare och mer händelserik dag! Stressig till skillnad från vissa av mina dagar!

Men skulle vilja ha ett par nya skor, som dessa! Skall på tisdag till stan med Janine och kanske Mamma så då måste vi gå och se om dessa godingar finns i Vasa! :D
S

4 kommentarer:

  1. dom finns på andiamo :)

    SvaraRadera
  2. ooooh :D sko no vila dit och kolla då! Synd då dom är så dyyra.. :(

    SvaraRadera
  3. Jag prövade precis dom skorna en dag och tänkte faktiskt på att de var just i din stil, haha! :D Hoppas ni hade kul på julfesten, sku så gärna ha varit med själv också, det var ju så sjukt roligt förra året! :)

    SvaraRadera
  4. påriktigt:D haha! måste nog gå och prova dom någon dag nu!

    Julfesten var sjuuukt kul! hade så svårt att gå därifrån när Nika kom och hämtade mig :D härligt bord var jag vid :D

    SvaraRadera