Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 1 december 2010

gosar

Älva och jag gosar/busar :) Vi är ensamma hemma.. som vanligt känns det som:) Nika har brankka ofta och nu när han börjat träna om kvällarna är han ännu mer borta.. :( men vi klarar oss! Jag har ju Älva som tur :)

Imorgon ledig dag igen, har julfestbiljett som skall inhandlas, grönvik som skall besökas och böcker som skall tillbak till tritonia! Och så SKA jag hinna till gymmet!



har ni sett mitt brännsår på min vänstra arm!? Fick det idag/ikväll när jag skulle göra eld i spisen.. tog så otrligt ont! blev till och med en blåsa på en del av såret..
S

2 kommentarer:

  1. Vi ei va ni e söt! :D och brännsåret såg int alls bra ut... de kmr antagligen bli värre också, tycker de brukar va så när man bränner sej :/

    SvaraRadera
  2. joo.. dende blåsan ha blivi större!:S

    SvaraRadera