Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 11 december 2010

längtar

Vaknade kl 9 av att mitt huvud var så fullt med snor att det tog ont och jag kunde inte andas.. KUL! Tror bihålorna spökar för det tar sjuukt ont när jag böjer huvudet fram. Steg upp och gjorde varmt vatten med honung och gick ut med Älva! Eld i spisen och tände några ljus för att göra mig på bättre humör..

Sitter och längtar efter träning! Läste just flera bloggar om träning och skulle såå gärna ha världens beach body till sommaren! Allra viktigast för mig är att få magen platt och lår/rumpa fast..
S

3 kommentarer:

  1. jag längtar också efter träning.. ska ta mig i kragen idag och gå till wsc!

    SvaraRadera
  2. Men du som redan har så snygg kropp... :O

    SvaraRadera
  3. tack tack malin :) Men för att hålla den såhär behövs träning :P å liite fastare sko ja no kona va:)

    Sko bara behöv bli frisk nu så ska ja å iväg ti gym!

    SvaraRadera