Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 7 december 2010

tisdag kväll

Ikväll skall jag inte göra mycket mer. Har gått igenom allt från styrelsens förra år så nu börjar allt kännas som det är på plats och under kontroll! Nu skall jag och Älva mysa i soffan och ta det lugnt ikväll.

Mitt program:
onsdag - gymmet och jobbet
torsdag - ärenden i stan och gymmet
fredag - gymmet, jobbet och till sist pi-julfest! Är väl även idolfinal? måste fundera ut hur jag skall hinna det..
lördag - gymmet
söndag - Korsholms lucia kröning
S

bildregn på min hund


2 kommentarer:

  1. Vilken otroligt söt hund! Vad är det för ras?

    :)

    SvaraRadera
  2. tack! :) Är en blandras :) pomeranian var pappa och lhasa apso var mamman! Men de sa Älva var mest lik pappa sin av alla valparna:)

    SvaraRadera