Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 8 december 2010

god dag

På ett sätt tycker jag det är skönt när det blir mörkt snabbt! Är så skönt att få krypa ner i soffan under en filt varje kväll och se en film/serie :)

Har jobbat idag men var före det till gymmet på spinning och lite styrketräning! Vilket jag inte borde gjort.. Har haft lite ont i halsen men trodde inte det skulle vara så farligt.. Men GUD så ont det tog på spinning! direkt jag fick upp pulsen och började andas med munnen tog det ont, fick dricka vatten hela tiden för att klara det och ta det super lugnt! :( men bättre än inget.. Blir att satsa på styrketräning denna vecka så jag inte behöver flåsa :D
S

3 kommentarer:

  1. Om du har ont i halsen, så ska du no int trän nå alls..fö de e inte bra :/

    SvaraRadera
  2. joo :/ men tror du int he sko gå me liiiite pump? :D

    SvaraRadera
  3. njaa, di säger ju att så läng man har ont i halsen ska man int trän, att he kan bara förvärra situationen..men om he bara sku va lite snuva så gör e väl int så myki.

    SvaraRadera