Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 11 mars 2011

fastlaskiainen

Har glömt visa bilderna från Fastlaskiainen! Blev lite ändringar i planerna för den dagen så har kommit av mig lite.. Men hade riktigt roligt DÄR! Gick fort hem efter jobbet och fixade minttu-kakao och så iväg till backen med Älva:) Träffade vännerna där och kollade på tävlingarna:D När allt var klart såg jag meddelandet om att Nikita inte fanns längre så då var det nog bara att hitta lillasyster och gå hem.. Resten av dagen låg jag i soffan med Nika och for till kvällen till kvällen för att säga hejdå till Nikita och umgås med mamma och pappa..




Här i tåget går tiden långsamt framåt. Vill vara i Åbo NU! Men skall nu kolla lite sex and the city och slappa:) Blir frukost när jag kommer fram!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar