Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 20 mars 2011

Roadtrip

Godmorgon!

Idag vaknade jag upp med sjuk hals så nu sitter jag och dricker varmt och tycker synd om mej själv! Min träning har helt lämnat.. Direkt man inte är på en tid är det SÅ tungt att börja på igen.. Så nästa vecka har jag bestämt att jag skall ta mig i kragen och börja på! Nu skall sommarkroppen fram!

Idag däremot är det roadtrip som gäller :D Sjukt roligt! Vi skall visa dom från södra Finland JEPPIS! haha! Korvgörans är destinationen :D nu skall jag snart hoppa i duschen, fixa mig och packa en väska för efteråt åker jag till Grönvik för att sova där :) skall göra det nu några dagar och hålla kattorna sällskap:P

Skall testa det nya medlet idag jag köpte när jag var vid frissan i fredas! Hoppas verkligen det är en riktigt mirakel kur för mitt hår:)

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar