Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 20 mars 2011

Vår roadtrip

Härlig dag med vännerna! Vi har roadtrippat till JEPPIS! :D Super roligt! Vi har kollat runt i Jeppis och avslutade vid korvgörans :) Tog med maten och for till Jenkkis och åt och kollade var hon är uppväxt :) Sedan började resan hem, svängde in via lidl också ;) Hem och så blev det att vila en stund.. Så trött!

Nu är jag iaf i grönvik med Älva och skall surfa och kolla tv:) Föreläsning imorgon och sedan jobb! Har även min sista undersökning till kandin imoron! Så skönt att få den gjord! tror det blir riktigt intressant!! Fick det företag jag ville ha!
S



2 kommentarer:

  1. Åh va roligt de var! Å fina bilder, gillar speciellt bilden när nilla å erica posar fullt å jag å jenkki bara tänker "MAAAT" :D

    SvaraRadera
  2. haha :D MM! vissa va mer hungriga än andra:P

    SvaraRadera