Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 17 mars 2011

fina middagar

Har två finare tillställningar nu att delta i under april månad. Den första är en bokutgivning + middag och den andra är en alumniträff som jag är med och ordnar från ÅA där det på dagen är en träff med gamla studerande. Till kvällen är det sedan middag! Så nu har jag flera tillfällen att klä upp mig och till middagarna är det dresscode: mörk kostym så då skall det vara en lite finare klänning:)

Så nu har jag tänkt ha en kostym (heter det så även för flickor? kavaj + kostymbyxor?) på bokutgivningsfesten och till kvällen den svarta klänningen kanske?? och till alumniträffen på dagen osäkert men till kvällen den vita klänningen? :) inte säkert, hittade kläderna på asos.com :)



S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar