Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 22 mars 2011

Simones dag

Oj vad tiden har åkt iväg idag:O förstår inte! Började dagen på jobbet med möte, sedan bara vänta en stund och så iväg på en doktorsavhandling som blev spikad! Tillställning med fotograferande och tal :) Riktigt glad för hennes skull:)

Tog lunch med Nika efteråt och när jag kom tillbaka var det bara en timme så skulle jag iväg på kandi seminarie som höll på till kl 16 och då slutade jag. Gymmet nästa! Och gud vad skönt det var att vara tillbaka på gymmet:) Efteråt plättar vid mommo och moffa:) hihi! mommos plättar är de bästa som finns:)

Nu är jag äntligen hemma och har fått sätta mig ner i soffan:) SÅ skönt. Blir nog att gå och lägga sig tidigt också.. så man får vila ut!

Där är nu den nya doktorsavhandlingen uppspikad! Så roligt att få ta del av detta
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar