Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 10 april 2011

Lång dag

Janine ringde kl 8 imorse.. jag hade INTE vaknat utan kände baraa hur torr jag var i munnen.. försökte prata men kunde bara tänka på vatten :D Så är det när man varit ute dagen före:P Nåja Janine skulle just hämta mig så skulle vi fara familjen på hundutställning för att se på hund till Janine och Koffe och till mamma och pappa :) Blev en lång dag där, for väl hem först kl 13 och då bara hem via och så vidare på middag till Grönvik:)

Efter det har jag varit på koreografi övning till modevisningen!! Jätte spännande och nervöst!! Så nu skall vi öva hemma på en 10 m lång catwalk våra poser och tiden vi har på oss.. Imorgon skall jag dit igen och prova min outfit! IIIIK!
S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar