Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 25 april 2011

Projekt

Har lite projekt pågång i sommar! Hittade världens finaste bord nu när vi var på villan igår som jag vill fixa till och göra vitt! Finns även två stolar som hör till som skall bli vita:) Tror det blir super fint att ha i villan:) Hittade även en tvättskål som inte var så värst fräsch men som jag vill fixa upp och göra fina vit och så försöka hitta en kanna till så blir det fint att ha vid utetoaletten för handtvätt :) Vad tycker ni? låter detta som en plan eller har jag tagit mig vatten över huvudet? :D haha!

Skall även få fixat en säng till villan och så en kökssoffan som också skall bli fin vit :) VITT VITT VITT VITT

visar här hur det ser ut idag och hur jag vill det skall bli


S

2 kommentarer:

  1. från kodin ykkönen :) jag prata med paps men han hade bara lite på 20 points å man ska ha 30 för en gratis natt :/ äsch. Jag har inte heller ännu hört någon annan som ska på festen men kollade på booking.com och hotell fanns för två personer för cirka 80 euro som billigaste :)

    SvaraRadera
  2. t.ex. det här ganska enkla men centrala http://www.booking.com/hotel/fi/hotelli-finn.html?sid=68c6e9884c2b0417b3e942c6cc64c7bb;checkin=2011-05-07;checkout=2011-05-08;srfid=6735455c643bebaec04f04a48f98a6e4X3

    SvaraRadera