Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 21 april 2011

Modeshow

Igår var det som sagt fullt upp hela dagen :) kl 13 träffades vi vid stadshuset och vi fick börja övning och förbättring av smink och hår:) Kläderna på och så hade estenomerna något att fixa.. Hade super roligt hela dagen med de andra modellerna :D Vitsi vad snygga alla var!! :( Men super trevliga och super roliga:) Trivdes verkligen med dessa människor:) Första visningen närmade sig.. Var inte så nervös förrän jag stod och var nästa som skulle ut! SJUKT! Det slog mig plötsligt och så blev jag super nervös :D men allt gick bra och jag var "nöjd" med mitt presterande:)

till den andra showen var det ännu fler människor, bästa vännerna och min fina pojkvän:) Så glad att de ville komma och se lilla mig!:) Allt gick bra och jag hade super roligt och en härlig erfarenhet rikare :D



S

Skall försöka få tag i bilder från själva showen eller mer backstage bilder :D återkommer när jag har dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar