Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 16 april 2011

snart påsk

Vaknade på urbra humör idag! Allt kändes skönt, nystädat och älskling var hemma! Solen sken och världens sötast hund kom skuttande mot mig över täcket för att ge mig min morgonpuss!

Okej älskling for ju iväg på brandalarm, men jag hade skön och lugn morgon. Låg och drog mej till kl 10 då jag steg upp och städade vår garderob! Gud så mycket kläder jag har jag inte använder?! Så nu packades massa saker ner och skall upp på vinden:) Tog sedan långpromenad med Älva i solen (man känner verkligen nu att våren är här) och nu blir det lite sex and the city och ELLE!

Det var fint påskpynt på vår innergård

Idag skall jag på gym kl 16.15 och efter det blir det handlas och så tänkte vi till kvällen göra hemmagjorda hamburgare :D hihi :D skall söka recept NU!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar