Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 16 april 2011

Nöjd

När jag städade min garderob idag märket jag hur nöjd jag var med vad jag hade där! Kände inte det var något som saknades :D som det ofta brukar göra för mig.. Har verkligen det jag nu vill ha och är riktigt nöjd med vad som redan är påväg hem till mig och vad som redan finns. Så skall verkligen skippa shoppingen nu för en tid fram, och istället använda det jag har!

Har däremot 5 saker som jag ännu verkligen vill ha! Som inte är kläder:)

Först av allt vill jag ha ett par reebok easytone! Vill ha ett par skor att ta på mig på promenaderna ute varje dag. Nu känner jag också att Älva klarar längre promenader och jag VILL gå längre promenader med henne, så nu behövs ett par skor! Och skulle det inte vara perfekt då med ett par easytone för att träna extra på ben och rumpa ;)

Sedan ett par rayban brillor, ett par äkta. Älskar denna modell och iår skall ett par äkta finnas på min näsa. Det är klart!

Vill även få min tatuering.. Vill hemskt gärna fixa den nu när kandin är klar, så skulle behöva börja höra mig för..

Till sist en fin handväska :D Älskar VÄSKOR!

Och även en Iphone.. Men det får nog vänta tills jag har pengar för något så dyrt!

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar