Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 26 maj 2011

mer storstadsliv

Skulle hemskt gärna ha lite mer "storstads"känsla på hela mitt liv! Lite mer lyx, lite mer fika och luncher på ett fint cafe. Mera afterwork och mera fina kläder. Synd då att man är fattig studerande och bor i lilla staden Vasa.. Men lite kan man även lyxa till sina lilla vardag. Tog förra dagen en lunch SJÄLV på stan. Satt och kollade i ELLE och åt en muffins :) Så skönt och mådde så bra! Måste göra det oftare..


S

2 kommentarer:

  1. Jag e me på mera afterwork i sommar å lunch! :D
    Simone en muffins e int lunch ;)

    SvaraRadera
  2. BRA! :D Tycker jag e skit mysigt! ett glas vitt på fredagar efter jobbet tycker jag vi kan börja med som en tradition! :) och jo jag åt nog annat också än en muffins :P va bara så tråkigt ti fota å vis he :P

    SvaraRadera