Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 25 maj 2011

tidsinställt

Bikinin..


Även om jag inte känner mig redo för bikinisäsongen så är den här! Gick igenom mina bikinin för någon dag sedan.. Gud så många och Gud så många jag inte vill ha.. Har mina favoriter :) Som jag använder hela tiden :)

Min svarta topp som passar perfekt! Alla de onödiga ränderna kommer inte, finns lite mellanrum mellan boobsen så man blir inte vit där tills man har urringat.. och inge bh-band! Liten och bra :D älskar även min svarta med rosa blommor :) fin fin:) och så mina älskade bikinibyxor! Har 4 likadana i olika färger! De är så perfekta :) lite mindre baktill så man får inte vit-vit röv-röv ;) blir hemskt lätt brun och den håller väldigt länge (har bikinirand året runt) så därför satsar jag på att få så lite ränder som möjligt!


S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar