Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 21 maj 2011

planera


Är en galen planerare. Nika hatar det men jag älskar det :D Min kalender är det bästa som finns och älskar att sitta och bläddra genom den och skriva in evenemang och saker jag skall ha gjort. Älskar skriva listor och to-do listor :) Hatar att vänta till sista minuten med att bestämma vad man skall göra och hur.. :D Så nu skall jag kolla nya ELLE och planera nästa vecka:) Vännerna börja komma hem nu de närmaste veckorna/dagarna så skall bli så roligt att börja träffas! Har redan nästa helg inplanerat en brunch med mina fina:) Ikväll skall jag även få träffa en av mina åbo-vänner :) Saknat er så!
S

3 kommentarer:

  1. Och så ska du ju träffa mig, hallå?! :D

    SvaraRadera
  2. haha jag älskar också att planera och min pojkvän hatar det också :D

    SvaraRadera
  3. å JENNY min fina vän skall jag umgås med ikväll! :D Såklart :D fölåt jag inte nämnde dej :( blev bara här om "åbo"borna att jag missade det viktigaste! MIN VASA_VÄN!<3

    SvaraRadera